Serwis maszyn i urządzeń l Sosnowiec - Lasobud - Serwis Sprzedaż Wypożyczalnia Sprzętu Budowlanego Ogrodowego Elektronarzędzi

Przejdź do treści

Menu główne:

Serwis maszyn i urządzeń l Sosnowiec - Lasobud

SERWIS GWARANCYJNY ORAZ POGWARANCYJNY MASZYN I URZĄDZEŃ:
DROGOWYCH, BUDOWLANYCH, OGRODOWYCH, LEŚNYCH, MAŁEGO AGD, ELEKTRONARZĘDZI.

Nasz serwis gwarantuje szeroki zakres swoich usług -  naprawy, przeglądy, konserwacje maszyn i urządzeń leśnych, budowlanych, drogowych, ogrodowych takich jak:

  • kosiarek spalinowych i elektrycznych
  • kosiarek samojezdnych
  • kos spalinowych
  • pilarek spalinowych i elektrycznych
  • glebogryzarek spalinowych i elektrycznych
  • wertykulatorów spalinowych i elektrycznych
  • przecinarek spalinowych
  • świdrów glebowych spalinowych
  • pomp wody spalinowych i elektrycznych
  • odśnieżarek spalinowych i elektrycznych
  • zagęszczarek gruntu i asfaltu
  • zacieraczek do betonu, spalinowych i elektrycznych
  • ubijaków, skoczków
  • agregatów prądotwórczych
  • rozdrabniaczy spalinowych i elektrycznych
  • rębaków spalinowych
  • elektronarzędzi
  • zamiatarek spalinowych i elektrycznych
  • odkurzaczy i dmuchaw spalinowych
  • odkurzaczy przemysłowych
  • silników spalinowych do maszyn i urządzeń
  • drobnego sprzętu AGD
Naprawy, przeglądy, konserwacje - sezonowe, posezonowe oraz przygotowanie do sezonu, sprzedaży części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, konserwacjia urządzeń i maszyn na okres zimowy, odnawianie maszyn i urządzeń - drogowych, budowlanych, leśnych, ogrodowych.

Dodatkowe usługi: ostrzenie noży kosiarek, ostrzenie łańcuchów pilarek, prostowanie wałów kosiarek.
.
WERYFIKACJA PRZEDNAPRAWCZA KOSZTÓW (DIAGNOZA)

  • Usługa polega na przedstawieniu kosztów ewentualnej naprawy przed jej wykonaniem.
  • Urządzenie zostanie zdemontowane (rozkręcone). Po sprawdzeniu wszystkich podzespołów, klient otrzyma kosztorys naprawy.
  • W przypadku odmowy naprawy - urządzenie jest zwracane w stanie zdemontowanym, oraz pobierana jest opłata za weryfikację przednaprawczą urządzenia.
  • W przypadku zgody na naprawę koszty zostaną anulowane.
  • Jeżeli klient zechce doprowadzić urządzenia do stanu pierwotnego - urządzenie będzie oddane w takim samym stanie, w jakim trafiło do serwisu - niesprawne.
.
Najczęstsze przyczyny zatarcia w silnikach dwusuwowych:

  • Niewłaściwa mieszanka - Zbyt mała ilość oleju.
  • Niewłaściwy olej - Zły olej, olej do silników 4 suwowych, olej nie przeznaczony do mieszania z benzyną, zła jakość oleju, olej do silników diesla itp.
  • Zła regulacja gaźnika - Niewłaściwa mieszanka powietrze/olej.
  • Filtr powietrza zużyty, uszkodzony lub jego brak - Zanieczyszczenia oraz woda przedostają się do wnętrza silnika przyspieszajac zużycie jego elementów.
  • Przegrzanie - Zapchane ożebrowanie silnika uniemożliwia przepływ powietrza chłodzącego.
  • Za wczesny zapłon, zapłon detonacyjny - Zbyt niska liczba oktanowa, stare paliwo, niewłaściwa ciepłota świecy zapłonowej, uszkodzenia układu zapłonowego, osady węgla.
  • Nieszczelności - Uszkodzenia uszczelek i uszczelniaczy, przewodu impulsowego, przewodu paliwowego, zbyt uboga mieszanka mogą spowodować przekroczenie dopuszczalnych obrotów podobnie jak źle wyregulowany gaźnik.
  • Utlenione paliwa lub duża zawartośc alkoholu/etanolu - Czyste paliwa zawierają dużą ilość tlenu, który może znacznie podnieść temperaturę oraz ciśnienie, konsekwencje zbliżone do pracy ze zbyt ubogą mieszanką.
  • Stare paliwo, zbyt niska liczba oktanowa - Spala się nieprawidłowo zwiększając ciśnienie działające na elementy wewnętrzne silnika.
  • Brudny filtr paliwa - Ogranicza dopływ paliwa do gaźnika, silnik otrzymuje zbyt dużą ilość powietrza. Zaleca sie kontrolę gaźnika i wymianę filtra paliwa.
  • Osady węgla - Nadmierne osady węgla moga spowodować zatarcia tłoka. Pierścienie tłokowe sklejają sie umożliwiając przedostawanie sie gazów spalinowych na skutek czego następuje zatarcie od strony kolektora wydechowego.
.
REGULAMIN SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ P.H.U. LASOBUD

  1. Serwis urządzeń leśnych, drogowych, budowlanych, ogrodniczych P.H.U. Lasobud wykonuje naprawy urządzeń mechanicznych, spalinowych i elektrycznych.
  2. Naprawy wykonywane są w warsztacie Serwisu.
  3. Przyjmowanie i wydawanie urządzeń odbywa się w godzinach pracy Serwisu.
  4. Serwis ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady urządzenia, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo użytkownika.
  5. Urządzenie niesprawne, uszkodzone (niebezpieczne) może być wydane jedynie: na pisemną prośbę klienta lub wyrażeniu zgody czytelnym podpisem na wypisanym zleceniu napraw.
  6. Urządzenie oddane do serwisu wydawane jest jedyne osobie, która oddała je do naprawy lub osobie, która posiada odpowiednie upoważnienie wraz z pisemnym zleceniem serwisu.
  7. Osoba pozostawiająca urządzenie w Serwisie, zobowiązana jest do wypełnienia, wraz z obsługą klienta Zlecenia Serwisowego.
  8. Osoba odbierająca urządzenie z Serwisu, zobowiązana jest do okazania pisemnego Zlecenia Serwisowego.
  9. Obowiązują ceny zgodne z aktualnym Cennikiem.
  10. W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu urządzenia.
  11. Klient ma prawo uzyskać informację o przebiegu naprawy oraz skontrolować jej przebieg w godzinach pracy Serwisu.
  12. Serwis może odmówic wykorzystania do naprawy części i akcesoriów dostarczonych przez Klienta.
  13. Termin wykonania naprawy ustalany jest indywidualnie.
  14. Czas naprawy może się wydłużyć z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części zamiennych.
  15. Klient ma obowiązek odebrać urządzenie z serwisu, najpóźniej po upływie 7 dni od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy.
  16. Serwis powiadamia Klienta telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  17. Jeżeli Klient nie odebrał urządzenia w terminie wyżej wyznaczonym, za każdy dzień przechowywania urządzenia w serwisie, naliczana będzie opłata magazynowa w wysokści 5 zł za każdy dzień.
  18. Po upływie trzech miesięcy od dokonania naprawy i poinformowaniu Klienta urządzenie przechodzi na własność serwisu i zostanie złomowane.
  19. Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt czysty. W przypadku dostarczenia sprzętu brudnego będzie pobierana opłata za mycie zgodna z Cennikiem.
  20. W razie rezygnacji z naprawy, pobierana będzie opłata za diagnozę usterek w urządzeniu i wycenę naprawy (weryfikacja przednaprawcza), w wysokości do 150zł w zależności od rodzaju urządzenia oraz czasochłonności czynności serwisowych.
 
Copyright 2018. Lasobud - All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego